Mistakes

sesungguhnye hati ku
Saturday, September 10 ? 0 Atashinchi ?

          
  •           awak berada di sana untuk menyalakan hari saya ...
    awak berada di sana untuk membimbing saya melalui ...
    dari hari-hari saya ke bawah, dan ke ...
    Saya tidak akan pernah berhenti memikirkan awak ...

    bagaimana saya boleh lupa semua itu ...
    apabila awak yang membuat saya tersenyum ...
    awak'll sentiasa menjadi sebahagian daripada saya ...
    bagaimana saya ingin awak telah di fikiran saya ...

    tidak akan melupakan hari ...
    bagaimana kita telah bertemu dan datang sejauh ini ...
    kita semua tahu kami mendapat perasaan ini ...
    tetapi entah bagaimana ia telah berakhir di sini ...

    saya tahu saya yang mengucapkan selamat tinggal ...
    dan itulah perkara yang paling sukar untuk dilakukan ...
    menyebabkan saya bermakna begitu banyak untuk awak ...
    dan panduan kebenaran dari saya untuk awak ...

    bagi semua perkara yang saya telah dilakukan dan berkata ...
    bagi semua kesakitan yang saya buat untuk awak ...
    saya harap awak akan memaafkan saya ...
    saya tidak memaksudkannya ...


Thanks for reading :)